Кошик
629 відгуків

Зараз неробочий час мотомагазину, Ваш запит буде опрацьовано найближчим часом.

+380 (67) 754-75-75
+380 (93) 754-75-75
BIKERMARKET
Кошик

Перший у світі мотоциклетний шолом із вбудованою подушкою безпеки від Airoh та Autoliv

Перший у світі мотоциклетний шолом із вбудованою подушкою безпеки від Airoh та Autoliv

Системи з Airbag не є чимось новим у світі мотоциклетного екіпірування. Колись подушки безпеки були передбачені хіба що для еліти MotoGP, а тепер їх можна зустріти практично у всіх елементах та видах мотоодягу: жилети, туристичні куртки та навіть шкіряні вироби, зроблені на замовлення.

Тим не менш, всесвітньо відомий італійський виробник шоломів Airoh спільно зі світовим лідером в галузі автомобільних систем безпеки Autoliv (ALV) вирішили зробити крок вперед, інтегрувавши технологію подушок безпеки в мотоциклетний шолом.

Прототип представили в рамках Міланської виставки EICMA 2022 на початку листопада 2022 року.

"З моменту заснування нашої компанії 25 років тому ми завжди приділяли особливу увагу безпеці", - сказав генеральний директор та засновник Антоніо Локателлі. Це пріоритетне прагнення і призвело до розробки шолома з вбудованою подушкою безпеки."
Дизайн був розроблений у співпраці зі шведською компанією Autoliv, яка займається розробкою продуктів безпеки вже 70 років. 44% всіх автомобілів на ринку оснащені продукцією ALV, а у 2021 році їх системи врятували понад 35 000 життів.

Президент та генеральний директор Autoliv Мікаель Бретт додав: «Щоб істотно скоротити кількість травм та смертельних випадків серед водіїв, нам необхідно застосовувати цілісний підхід. Наше розуміння даних про аварії, біомеханіка та інструменти оцінки травм у поєднанні з досвідом Airoh – це можливість покращити захист голови та врятувати більше життів».

Ідейним натхненником цієї співпраці стала робота молодого італійського інженера Роберти Дескрові, яка вивчала ідею інтеграції подушок безпеки до шоломів під час навчання в Університеті Шеффілд-Халлам.

Дизайн прототипу є результатом кількох віртуальних симуляцій зіткнень для отримання структурних і біомеханічних оцінок оболонки при ударі, відомих як CAE-тести. Робота розпочалася у 2020 році, після чого було проведено випробування на фізичний вплив. Вони були спрямовані на покращення елементів конструкції, покриття подушки безпеки, тиску та об'єму.

Подушка розкривається за допомогою електроніки і, надуваючись з верхньої частини шолома, вона забезпечує більше поглинання енергії під час аварії порівняно зі звичайним шоломом.

Airbag запускається за допомогою вбудованого газогенератора з використанням технології, аналогічної до тієї, що можна знайти на панелі приладів автомобіля. Вона оснащена меншими секціями зовнішньої оболонки, призначеними для відкривання та переміщення, щоб забезпечити надування.

Airoh кинули собі серйозний виклик, адже вкрай складно поєднати захисні властивості Airbag із зовнішніми характеристиками сучасного шолома, забезпечивши при цьому відповідність останнім стандартам безпеки ECE 22.06 як до, так і після спрацювання подушки безпеки.

Згідно з даними, наданими Autoliv, їхня спільна з Airoh розробка знижує ймовірність серйозної травми голови майже наполовину — з 60% до 30%, проте інформацію про швидкість удару щодо цієї цифри не надано.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner