Daytona (Дайтона)
Компанія була заснована в 1957 році родиною Фрей (Frey) в Эггенфельдене, Німеччина. У 1962 році були розроблені перші мотоботинки, а в 1968 році були зроблені перші гоночні черевики.
З 1973 року компанія виробляє мотоциклетні черевики під брендом Daytona. На сьогоднішній день продукція Daytona доступна у всьому світі і передбачає максимум безпеки, довговічність, комфортну посадку і винятковий комфорт при носінні навіть при ходьбі.
Вся взуття виготовляється вручну баварськими фахівцями з високоякісної сировини. Всього налічується більше 80 етапів виробництва, а кожен черевик складається більш ніж з 100 частин. Компанія налічує всього близько 130 співробітників, які щорічно виробляють 70,000 пар мотообуви. Практично всі компоненти виготовляються під одного даху в Эггенфельдене. Гумова підошва і блискавки виробляються іншими фахівцями у відповідності до вимог бренду.
При виготовленні продукції компанія використовує виключно матеріали найвищої якості, такі як різноманітна шкіра (коров'яча, теляча, нубук), мембрана GORE-TEX®, карбон, арамідні волокна, титан, пластик різного складу та ін.
В якості та довговічності продукції Daytona не дають засумніватися величезну кількість відгуків покупців. Деякі з них мають свої черевики Daytona® протягом 15 або більше років. Інші випробували свою безпеку в першу чергу при аваріях.
ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ
Пропонуємо вашій увазі невеликий екскурс по етапах виробництва високоякісної мотообуви бренду Daytona.
Устілка
Одна з найважливіших частин черевика - це устілка. Вона виступає в якості нижнього шару і має так звану пластину, яка служить скріплюючою основою для подальших частин. В області носка додається сталева вставка і змішаний текстиль. Останній компонент являє собою пластиковий елемент (поліпропілен), який міститься в машину і об'єднує окремі компоненти в цілісний продукт.
Штампування
Для кожної моделі і розміру черевика є безліч прес-ножів для вирізання всіх підкладок і шкіряних деталей з великих суцільних шкур. На наступному етапі співробітники використовують спеціальні машини для зняття задирок та згладжування обрізаного краю. Ця так звана заточування дозволяє об'єднати шкіряні частини шляхом перекриття, не створюючи великих опуклостей.
Вишивка
Наступним етапом є нанесення логотипу компанії чи іншого тексту за допомогою напівавтоматичного машини. Для пластикових деталей в області підошви знову потрібно ручна робота.
Герметизація мембрани
Процес герметизації GORE-TEX® мембрани для водонепроникних черевиків виконується за допомогою стрічки. При температурі 360° З на всі шви багатошарової водонепроникною підкладки накладається невелика ущільнювальна стрічка. Готова поєднана підкладка перевіряється на герметичність різними способами.
Пошиття
Велика частина співробітників працюють у швейному відділі, де окремі компоненти поєднуються воєдино за допомогою великої майстерності. Надалі основна частина черевика вже єдине ціле, але ще бесформенна.
Формування п'яти
З допомогою тиску при 90° C, область п'яти отримує попередню форму. Для збереження цієї форми необхідно негайне охолодження.
Секрет ідеальної посадки
Тепер устілки кріпляться до колодок. Колодки є особливістю Daytona® та їх найбільшим секретом - оскільки вони відповідають за ідеальну підгонку черевик Daytona®.
Стягування і проклейка
Для стягування основної частини черевика шкіру спочатку розігрівають, що її робить її м'якою та еластичною, потім шкіра натягається на колодки. Водонепроникні жіночі черевики з мембраною GORE-TEX® склеюються, в інших черевиках використовуються гвоздики. Після цього черевик набуває чітку форму. Наступний етап включає в себе додання жорсткості і вирівнювання зони підошви. Нижня частина водонепроникних чобіт забезпечується шаром спіненого пластику для герметизації, завдяки чому черевик тепер максимально жорсткий в ділянці підошви. Пил та уламки видаляються стисненим повітрям. Гумовій підошві так само надають жорсткості і підготовляють для склеювання.
Проклейка
Тепер наноситься двокомпонентний клей на склеювані поверхні. Для з'єднання основної частини черевика і підошви клей повинен залишатися на поверхні, як мінімум, 30 хвилин.
З'єднання основної частини і підошви
Підошва і черевиків нагріваються до 70° C, щоб активувати клей, потім частині вручну з'єднуються. Потім черевик поміщається під прес, який стабілізує з'єднання.
Витяг колодки і полірування
Тепер виймаються колодки з практично готових черевик, цей процес вимагає деякої сили. Потім майстри прибирають залишки клею, полірують поверхню і вкладають внутрішню устілку.
Просочення
Нарешті, всі черевики просочуються, щоб зробити їх водонепроникними і перевіряються в останній раз.
- FuryganВідомий французький бренд мотоциклетного одягу, що вже понад 50 років є одним із лідерів з виробництва високоякісного захисного екіпірування для мотоциклістів.Повна версія статті
- Новинка Sena 50C. Що являє собою топова модель інтегрованої системи зв'язку із преміальної серії бренду.Мотогарнітура Sena 50C із вбудованою камерою 4К, підтримкою Mesh та Bluetooth Intercom™, динаміками та мікрофоном від Harman Kardon!Повна версія статті