Кошик
610 відгуків

Зараз неробочий час мотомагазину, Ваш запит буде опрацьовано найближчим часом.

+380 (67) 754-75-75
+380 (93) 754-75-75
BIKERMARKET
Кошик

Сертифікація Snell

Сертифікація Snell

У 1957 році був створений Меморіальний фонд Snell (SMF) надалі багатьох аварій під час гонок і загибелі Вільяма Снелла (William Snell), який помер від численних травм голови. Фонд, як не комерційна форма, був створений для вивчення травм голови в наслідку аварій і запобігання цих проблем за допомогою мото шолома. На основі даних досліджень, Фонд створив певний стандарт сертифікації якості, яка поліпшується і змінюється кожні 5 років.
Для того, що б пройти тести SMF, шолом проходить 7 етапів тестування. Тести включають в себе кілька серій механічних впливів. Мотошолом одягають на спеціальну металеву наковальню у вигляді голови, а потім опускають на різні сталеві поверхні, які симулюють різні типи можливих ударів. Сама ж «голова» обладнана приладом (акселерометром), який вимірює значення прискорення (допустиме значення 300G). Якщо ж значення перевищує допустимий, шолом не проходить тестування.

       
Після, форму голови встановлюють обличчям вниз під кутом 135 градусів. На задній частині шолома закріплюють трос і протягують через нього так, що б кінець троса був направлений до підлоги. На вільний кінець кріплять механічний стопор з вантажем в 4 кг. Після, вантаж піднімають на певну висоту і відпускають. При цьому в тесті шолом може зрушити, але не в жодному випадки не прокручуватися або злітати з форми. Після, форму розвертають на 180 градусів, закріплюють шолом і повторюють ту ж процедуру, але вже на передній частині.

В наступному тесті, шолом одягають на форму, за ремінець під підборіддям кріпиться пристрій, за формою подібне нижньої щелепи. Затискна планка навантажується на 23 кг на одну хвилину. Далі відбувається одночасне видалення даного ваги вантажу і раптове додаток сили від падаючої маси в 38 кілограм. Шолом не проходить тест на випадки, якщо він не витримує даних навантажень або максимальний прогин тестуючої системи перевищує 30мм.
Краш-тести проводяться виключно для інтегралів (full-face), які використовують в авто і мото перегонах і картингу. Шолом базують на жорстку поверхню підборіддям вгору. Закріплений вантаж масою 5 кг падає на центральну частину підборіддя. Вдале проходження тесту відбувається тільки в тому випадки, якщо максимальне відхилення підборіддя не перевищує встановлених норм.
Проводяться так само тести на проникнення. Шолом встановлюють на жорстку поверхню і з певної висоти на нього скидають 3-х кілограмовий гострий вантаж. Тест не пройдено в випадки навіть якщо було короткочасне дотик з формою голови.
Візор теж проходить перевірку. Його закріплюють і в різні частини, роблять 3 пострілу з пневматичної гвинтівки з загостреними свинцевими кулями. Швидкість даної кулі становить 500 км/год. Для звичайних шоломів кулі не повинні проникати всередину шолом, а для гоночних ― куля не тільки не повинна проникнути в шолом, але і не допускати вм'ятину більше ніж 2,5 мм у глибину.
Так само проводяться "тести вогнем". У випробуванні застосовують гарячий пропан з температурою 790 градусів Цельсія. Полум'я доторкається до самого корпусу, обробці, ремінцю і і визору на деякий час. Після, відводять вогонь. Він повинен згаснути за певний час самостійно. Під час тестування, температура всередині шолома не повинна перевищувати 70 градусів за С.
У випадки якщо виробник бажає отримати сертифікат Snell, він зобов'язаний представити для тестування 5 примірників шоломів. 4 з цих примірників проходять власне тестування, 5-й ж залишається як зразок у Фонді. Якщо даний шолом проходить тестування, компанія-виробник укладає договір з фондом. За цим контрактом SMF має можливість закуповувати партії шоломів безпосередньо у самого виробника і проводити тестування, що б забезпечувати контроль якості продукту, який отримав сертифікацію.
Хоч тестування у різних фондів досить схожі, SMF сертифікує лише ті шолома, які витримують більш серйозні удари, ніж у тестуванні у Міністерства Транспорту (DOT). Завдяки жорстким вимогам при тестуванні, шолом, який отримує сертифікат Snell, автоматично набуває сертифікат DOT.
На завершення можна зробити висновок, що шолом, який має сертифікацію Snell, має гарантію якості і є самим міцним, що витримав всі тести і максимальний фізичний вплив.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner