Кошик
625 відгуків

Зараз неробочий час мотомагазину, Ваш запит буде опрацьовано найближчим часом.

+380 (67) 754-75-75
+380 (93) 754-75-75
BIKERMARKET
Кошик

Сертифікація ECE 22.05 - європейське тестування мото шоломів

Сертифікація ECE 22.05 - європейське тестування мото шоломів

Європейський стандарт ЕСЕ 22.05, підготовлений Економічною Радою Європи, що діє в різних країнах і є обов'язковим більш ніж в 50 країнах усього світу. Європейський стандарт ЕСЕ 22.05, підготовлений Економічною Радою Європи, що діє в різних країнах і є обов'язковим більш ніж в 50 країнах усього світу. При певних цілях контролю характеристик мото шоломів при захисті голови, деякі технічні вимоги різних стандартів істотно відрізняються.

          
Американці мають перевагу, так як ЕСЕ 22-05 не суперечить стандарту DOT. Вибіркові тести показують на те, що шолома мають сертифікацію ECE, теж відповідають вимогам стандарту FMVSS 218. Зрозуміло, що не всі шолома можуть відповідати ЕСЕ 22-05, оскільки цей стандарт вимагає тестування на більш високому рівні, ніж проводять DOT.
Перевагою даного стандарту ― це обов'язкове тестування шолома ще до того, як він потрапить до мотоцикліста. Це означає, що вибіркове тестування проводиться до того, як шолом йде з заводу і дилер отримає партію шоломів сертифіковані за стандартом ЕСЕ, а не після.
Як і раніше говорилося, стандартом ЕСЕ 22.05 користуються більш ніж 50 країн, враховуючи Німеччину, де ретельно ставляться до особистої безпеки. Шолома, які мають дану сертифікацію, дозволено використовувати на змаганнях AMA, CCS, FIM, Formula-USA і WERA, і ними користується практично кожен професійний мотогонщик, який бере участь в чемпіонатах світу з шосейно-кільцевих гонок, мотокросу, а також в гонках по бездоріжжю, включаючи найпрестижніші мотогонки –Мото Гран-Прі.
Шолома, які мають сертифікацію DOT і ЕСЕ зможуть забезпечити безпеку на високому рівні в реальних умовах і мають невелику вагу, що робить великий вплив на комфорт під час експлуатації протягом дня.
Хотя мнение на счет тестирования у ЕСЕ и Snell расходятся, так как ЕСЕ считают, что шлема довольно "жесткие" и имеют эффект поглощения удара лишь в критических ситуациях. Они не видят надобности тестировать шлема несколькими ударами так, как вероятность удара мотоциклиста в одну и ту же точку шлема очень мала. При максимальном ускорении, в котором шлем может передать голове силу удара, составляет 275 г, в то время, как у Snell она составляет 300 г. Это мотивируется тем, что шлем должен обеспечить максимальную безопасность как на больших скоростях, так и на маленьких. Але при цьому, офіційно не встановлено, що 300 г — це значення, неприпустиме для людини.

                  
В ЕСЕ відхиляються від жорсткого регламенту, що дає можливість, на приклад, шолому вільно обертатися під час тестування. Це є приводом для дискусій та критики від Snell, яка заявляє, що така методика вимагає набагато більшої кількості випробувань, ніж проводять при тестуванні, і немає жодних гарантій, що тест може дати вірний результат.
Ремінець в мото шоломі тестують окремо. На нього одягають вантаж ваг 30 кг. При такому навантаженні ремінець не повинен відтягнутися більше ніж на 35 мм. Після, додатково підвішують вантаж ще 10 кг і скидають з висоти 75 см, симулюючи різку навантаження на розрив. Залишкова деформація не повинна бути більше 25 мм. Самостійне відкриття застібки і зміщення ремінця в системах регулювання довжини не допускається.
Візор, так само проходить певні тести. Він повинен повністю забезпечити захист від UV-променів, залишатися прозорим і еластичним при різних температурах. При цьому, він зобов'язаний витримувати удари без руйнування і деформації під час тесту ― при падінні загостреного бойка в 3 кг з висоти 1 метр. Інші тести перевіряють опір абразивних впливів, викривлення зображення, адекватному сприйняттю різних кольорів.

        

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner